thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Haziran 30, 2022

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek ciğerin en yaygın kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ilimlı izahatını kötüda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en önceki ve en uz bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu ulaşım noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak ciğerin sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter temeları hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine birliklar ve yöntem özetler ya da iş özetleri hakkında veri ciğererebilir. E-postalarınızın sadece silinmek adına açılmasını ve okunmasını temin etmek ciğerin mesabe takdim etmek eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel ciğererik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı bırakmak konusunda çok hizmete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir abra rekzetmek zorundasınız. Video pazarlama Video en hâllü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevk ve istikşaf ciğerin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem bile B2C tüketicileri satın alım kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama marka ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C ciğererik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Video parsellemek, içeriğinizi daha bir küme insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yöre sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, belli bir erek kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlıdır. Facebook hala dünyanın en koskocaman sosyal medya platformudur. Twitter B2B müşteriları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B müşteriları ile rabıtalantı rekzetmek ciğerin harika bir arz. Her sosyal medya platformu farklı ciğererik türlerine sahip olsa da tümü berenarı video/resim odaklıdır. Bu nedenle ciğererik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden nite saçıştırmak istediğinizi her dakika bölüm önünde bulundurun ve buna nazaran organize strüktürn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği ciğerin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uz şekilde müstefit olmak ciğerin dijital pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir küme deli dolu kullanıcıya sahip. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Yalnız sosyal medyada olduğu kabil mesajlar kısaltarak ve öz olursa patetik hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız dimdik ciğeraziz kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif ciğererebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece nazarıitibar çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, içeriğiniz erek kitlenizin fakatç ve nazarıitibar kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme ciğerin mesabe sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, veri görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kez kartları kabil ciğererikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm ciğereriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, arama sonuçlarında daha yüce sıralarda ve daha pıtrak görülür, içeriğinize seyrüsefer artışı esenlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna sınırlıdır. Web içeriğinizde uz araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir küme sözcükten oluşan ifadeler) işletmek SEO’nuzu daha uz hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda daha yüce payanlar esenlar. şiddetli itibarlı üçüncü yöre sayfalardan uzvi birliklar kazanmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir birlikya gelen her tıklama ciğerin ödeme strüktürlır. Taharri motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin ciğererik rahatışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), koskocaman tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve rabıtalantı göstermesi ciğerin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çkızılışmasıyla tanıtabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme orantıını (daha bir küme tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

dijital pazarlama

Leave A Comment