Kireçlenme Ne İyi Gelir

Temmuz 8, 2022

Kireçlenme, kemiklerin ucunda zemin vadi kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıhun bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü gidişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem içinde birikmeye mebdelayabilir. Bu konum vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıyaşlır. 40 evetşın üstündeki bireylerde elan şu denli görülür. Ayrıca güç engel üstlenmek üzere dayanıklı fiziki hareketlerde bulunan insanlarda, elan şu denli rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da baş nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, boyun, bel ve mebdeinç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı tasarrufı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Gür ferah sutaş tüketin. Deniz, eklemlere takviye katkısızlar. Bu yüzden her gündüz en az 8 bardak sutaş içmek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde süt, kefir, ayran üzere mürtefi kalsiyumlu besinler bile, kemik katkısızlığına katkı katkısızlar. Göveri ve meyve tüketin. Kemik katkısızlığı için, vitamin ve minerallerin kararlı bir şekilde kızılınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri mürtefi olan göveri ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvani proteinlerin şu denli alımı sonucunda idrarla alay malay kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik katkısızlığını sıyanet etmek için kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun namına fasulye, mercimek, bezelye üzere protein bakımından gani bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 bakımından gani olan evetğlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos üzere balık türlerinin tüketimi, kemik katkısızlığını yapıcı yönde etkiler. Yeşil çay için. Yeşil çay, eklem kireçlenmesinde yapıcı etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere mevla evetğu için, kemiklere takviye evet. Ayrıca kireçlenmeden kaynaklanan dertlara ve şmedarımaişetkinliğe bile eksiksiz gelir. Kalça kireçlenmesini azaltmak için yemeniz gerekenler; Yapılan meyanştırmalara nazaran meyve ve göveri bakımından gani beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin müessir deşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solukmsak üzere sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Leave A Comment